Official Racing League Rule Book

 :: General :: Regulament

View previous topic View next topic Go down

Official Racing League Rule Book

Post by Minu on Sun Jun 20, 2010 11:57 pm

A se citi INAINTE de a intra pe circuit.
Regulile Curselor Fair-Play - V2.0 (Adaptare si completare dupa Manualul LFS)

Cuprins

00. Cuvant inainte
01. Inscriere
02. Generalitati
03. Responsabilitati
04. Conduita
05. Identificare
06. Depasire
07. Blue Flag
08. Contact
09. Dupa un incident
10. PIT Stop
11. Punctare si clasament
12. Deconectare
13. Penalizari


Last edited by luchian on Sun Oct 16, 2011 2:02 am; edited 4 times in total (Reason for editing : Update regulament Sezon IV)
avatar
Minu

Oras : Pitesti / Targoviste
Posts : 1298
Join date : 2010-06-20
Age : 35

View user profile

Back to top Go down

00. Cuvant inainte

Post by luchian on Mon Jun 21, 2010 12:28 pm

De ce exista Racing League Romania ?
Din pasiunea comuna pentru acest simulator de exceptie numit Live For Speed, din dorinta de a alerga in mod organizat cu prietenii si nu in ultimul rand din dorinta de a crea o comunitate romaneasca de LFS, in adevaratul sens al cuvantului.

Filozofie:
RLR se doreste a fi o liga in care se alearga intre prieteni, indiferent ca ne-am cunoscut live (la aprozar, de exemplu) sau doar pe forum. Asta presupune respect fata de cel caruia i te adresezi - cand vine vorba de forum sau discutii, si de asemenea respect si fair-play fata de cel de langa/din fata/din spate, cand ne alergam pe circuit.

Conduita pe forum:
Suntem pe un forum, suntem destul de numerosi, ne intrecem pe circuit, avem cu totii un minim de spirit competitiv.. vom avea invariabil si discutii contradictorii. Fiecare este liber a-si exprima punctul de vedere si de a-l sustine cu argumente, insa indiferent de "temperatura" discutiei, nu uitati bunele maniere; la nici un moment nu este permis atacul persoanei, in locul ideii.
Acest comportament este puternic descurajat, si cu siguranta nu asta va fi metoda potrivita pentru a va impune punctul de vedere. Ba mai mult, riscati a va atrage excluderea de pe forum si din Campionatul RLR.

Bine ai venit !
Si acum ca ai trecut deja prin randurile de baza, iti uram bine ai venit in RLR, si nu uita sa parcurgi macar o data Regulamentul, in totalitate Wink


Last edited by luchian on Sun Oct 16, 2011 2:31 am; edited 9 times in total (Reason for editing : Update regulament Sezon IV)
avatar
luchian
Admin

Oras : Un pic peste tot
Posts : 3277
Join date : 2010-06-20
Age : 36

View user profile

Back to top Go down

01. Inscriere

Post by luchian on Mon Jun 21, 2010 12:35 pm

IN-1 Fiecare sezon contine un topic dedicat inregistrarii (obligatorie) in vederea participarii in cursele oficiale;
IN-2 Inscrierile sunt permise chiar daca sezonul curent a inceput. Suntem intotdeauna deschisi si bucurosi la a cunoaste noi colegi "raceri" Smile;

IN-3 Etapele inscrierii si participarii in Campionatul RLR sunt:
  • A. Inscrierea in sezonul curent, pe topicul dedicat
  • B. Completarea unui mini-interviu, in scris, aici pe forum (..in constructie..)
  • C. "Interviu" pe pista cu unul din membrii RLR cu vechime (Luchian, Str8, Elf, Joe, Dagg, Minu)
IN-4 Participarea ca si invitat (la recomandarea unui coleg care alearga deja in acest campionat) va fi permisa. In acest caz nu mai sunt necesari pasii de la punctul IN-3

IN-5 Inscrierea se poate face fie ca pilot independent, fie ca pilot al unei echipe interne sau externe RLR-ului.

Echipa interna inseamna ca ea exista doar pentru cursele interne RLR pentru a "colora" lupta in clasamentul ligii si a incuraja partajarea skin-urilor, setup-urilor, antrenamentelor. Aceste echipe devin automat RLR atunci cand alearga in competitii sau curse externe ligii. (Ex: in cadrul campionatului nostru, eu alerg ca si RLR Luchian pentru SVT, insa in momentul in care particp la o competitie externa voi alerga automat, pentru RLR)

Echipa externa inseamna o echipa care doar alearga in campionatul nostru, dar nu se afla sub culorile RLR in competitiile externe. (Ex: GTS sau WYK).

IN-6 O echipa externa sau un pilot independent vor putea de asemenea fi primiti sub culorile RLR, daca isi vor dovedi seriozitatea in tot ceea ce inseamna cursele LFS. Aceasta se va putea face doar in urma unei decizii luate de comun accord cu toti ceilalti membri ai ligii.


Last edited by kitu_gudu on Mon Mar 19, 2012 6:14 am; edited 8 times in total (Reason for editing : Update regulament Sezon V)
avatar
luchian
Admin

Oras : Un pic peste tot
Posts : 3277
Join date : 2010-06-20
Age : 36

View user profile

Back to top Go down

02. Generalitati

Post by luchian on Mon Jun 21, 2010 12:38 pm

G-1 Este necesar ca aceste reguli sa fie urmate de catre toti concurentii din LFS, deoarece acestea afecteaza nu doar distractia personala in joc, dar si distractia celorlalti participanti la curse;
G-2 Se poate folosi orice setup (facut in "garajul propriu", luat de pe net..); singura conditie este fair-play-ul, adica SUNT INTERZISE « cheat-urile » de orice gen (Ex: motoare de puteri mai mari decat cele originale, ...);
G-3 Pentru fiecare sezon, se stabileste o masina sau o clasa de masini si apoi se trece prin aproape toate traseele (aproximativ 17 etape = 17 saptamani);
G-4 Toti participantii trebuie sa-si pastreze "pieile" de-a lungul unui sezon.
G-5 Fara CHAT pe timpul cursei (exceptie fac doar mesajele scurte, predefinite, gen: ": )" , "scuze" , ...); poate distrage atentia pilotilor care inca alearga. Cursa este considerata a fi incheiata, atunci cand si ultimul pilot a trecut linia de Finish.


Last edited by luchian on Sun Oct 16, 2011 3:16 am; edited 7 times in total (Reason for editing : Update regulament Sezon IV)
avatar
luchian
Admin

Oras : Un pic peste tot
Posts : 3277
Join date : 2010-06-20
Age : 36

View user profile

Back to top Go down

03. Responsabilitati

Post by luchian on Mon Jun 21, 2010 12:41 pm

R-1 Este responsabilitatea participantilor la curse de a se informa si familiariza cu regulile descrise in aceste (destul de lungi) randuri. Merita, pentru a intelege spiritul si farmecul curselor LFS;
R-2 Evitati pe cat posibil a face presupuneri privind regulile de curse, conform propriilor perceptii (Ex: depasirea pe exterior este interzisa..); baza de la care pornim este ceea ce scrie in acest regulament. Daca aveti nelamuriri, sau sugestii de imbunatatire, nu ezitati a le face cunoscute pe forum, inainte de cursa.
R-3 Daca aveti retineri in a accepta/asimila regulamentul descris aici, ar fi potrivit fie sa asistati ca spectator o etapa, fie sa va faceti cunoscute sugestiile pe forum, pentru a le discuta si eventual aplica, fie sa va cautati o alta liga ce simtiti ca vi se potriveste mai bine.
In nici un caz, nu este recomandat sa intrati pe circuit cu gandul de a va face "propriile legi". Veti sfarsi cel mai probabil prin a strica distractia mai multora si poate chiar prin a fi exclusi din campionat.


Last edited by luchian on Sun Oct 16, 2011 5:43 am; edited 6 times in total (Reason for editing : Update regulament Sezon IV)
avatar
luchian
Admin

Oras : Un pic peste tot
Posts : 3277
Join date : 2010-06-20
Age : 36

View user profile

Back to top Go down

04. Conduita

Post by luchian on Mon Jun 21, 2010 12:44 pm

C-1 Este incurajata conduita onesta, in spiritul fair-play, chiar daca asta poate insemna uneori pierderea unei pozitii in clasamentul cursei. Din experienta, la un replay arata mult mai frumos o frana, sau o manevra "in extremis" pentru evitarea unui accident, decat stilul agresiv si necontrolat cu frana in bara spate sau portiera colegului din fata. Ca sa nu mai vorbim de multumirea sufleteasca Smile
C-2 Trebuie sa conduceti responsabil, astfel incat sa nu stricati distractia celorlalti.
C-3 Limbajul ofensiv, abuzul sau discriminarea celorlalti piloti sunt nepermise.


Last edited by luchian on Sun Oct 16, 2011 1:57 am; edited 8 times in total (Reason for editing : Update regulament Sezon IV)
avatar
luchian
Admin

Oras : Un pic peste tot
Posts : 3277
Join date : 2010-06-20
Age : 36

View user profile

Back to top Go down

05. Identificare

Post by luchian on Mon Jun 21, 2010 12:50 pm

I-1 Formatul numelui, hotarat de comun accord, este:
xx Nume - unde x este un numar, iar la nume doar prima litera va fi majuscula
I-2 Se poate alege orice culoare pentru numar, dar numele este obligatoriu sa fie alb. Folosirea numerelor sau a numelor ce apartin deja colegilor nu este onesta si nici nu denota o atitudine sportiva.
I-3 Exceptii, precum DANiEL, ELF, Razvan-R, sunt permise cata vreme raman in anumite limite (vezi contra-exemplul lui Minu din topicul de discutii). Cine decide limitele (daca va fi cazul)? Eu (Lucian).
I-4 "Pieile" masinilor nu trebuie sa contina insemne vulgare sau discriminatorii (aplicabil si pentru numarul de inmatriculare).


Last edited by luchian on Mon Mar 19, 2012 8:13 am; edited 13 times in total (Reason for editing : Update regulament Sezon V)
avatar
luchian
Admin

Oras : Un pic peste tot
Posts : 3277
Join date : 2010-06-20
Age : 36

View user profile

Back to top Go down

06. Depasire

Post by luchian on Mon Jun 21, 2010 12:52 pm

O-1 Pentru a obtine dreptul pozitiei pe sosea la o curba, masina celui care depaseste trebuie sa aiba un avans (overlap) substantial fata de masina depasita, inainte de a ajunge la punctul intrarii in curba. In cazul in care masina care depaseste nu are destul avans, masina ce era in fata isi poate urma trasa fara teama unui acrosaj. (Prin asta se presupune ca cel ce a incercat depasirea, si a esuat, VA FRANA, pentru a evita riscurile..)

O-2 Masina din exterior are dreptul la exterior de-a lungul intregii curbe, pana la punctul de iesire. Nu trebuie sa fie impinsa/fortata spre exterior, la iesirea din curba, pana la punctul de iesire.

O-3 Masina de pe interior are dreptul la interior de-a lungul intregii curbe - pana la punctul de iesire. Nu trebuie sa fie impinsa/fortata spre interior in zona apexului curbei. Bineinteles ca pilotul din fata poate inca lupta pentru a-si mentine pozitia dar trebuie sa o faca mentinand in acelasi timp loc pentru pilotul ce-l urmareste. Practica de a intra pe interiorul masinii din fata dupa ce aceasta a intrat deja in curba, fara un avans substantial castigat inainte de puctul intrarii in curba, este cunoscuta sub numele de "barge passing", sau in traducere libera, un fel de depasire de santier naval (te bagi ca Bula). Trebuie inteles ca "depasirea fortata" este o manevra cu risc ridicat atat pentru cei doi piloti cat si pentru restul. Ca si "pilotul Bula", nu ai absolut nici un drept. Daca vei cauza un accident printr-o depasire fortata, vei fi lipsit de aparare in caz de proteste.

O-4 Cand pilotul din fata a facut clar o eroare ce a creat posibilitatea depasirii, pilotului din spate ii poate ataca pozitia, cu atentia necesara, indiferent daca a existat sau nu un avans (overlap) anterior. Exemplu - Daca pilotul din fata franeaza prea tarziu si derapeaza spre exteriorul curbei si apoi trebuie sa reduca viteaza etc. Aceasta ar fi o oportunitate de depasire indiferent daca a existat sau nu suprapunere anterior. Totusi, pilotul ce depaseste trebuie sa ia toate masurile pentru a evita contactul. Este posibil ca mici erori ale pilotului din fata sa nu fie suficiente pentru a justifica o manevra de depasire, deci atentie. Doar pentru ca pilotul din fata iese uneori un pic de pe trasa ideala asta nu-ti da prioritate sau dreptul de a depasi fara ca el sa se opuna. Tot trebuie sa apreciezi daca greseala permite o depasire fara incidente.

O-5 Pilotii care conduc au dreptul sa aleaga orice trasa de-a lungul unei linii drepte. Pilotul din fata poate face o manevra pentru a bloca masina oponentului, si o manevra pentru a reveni la trasa cursei inainte de urmatoarea curba DOAR daca masina oponentului nu are deja destul avans (suprapunere/overlap).

Ce inseamna asta ?
Inseamna ca blocajul se face inainte, si nu cand masina din spate e deja (cat de putin) langa a voastra; daca aveti dubii in valtoarea cursei (oare e deja langa mine, oare mai pot sa-l blochez, ...) atunci puteti fi sigur ca ati ratat momentul si blocajul este INTERZIS.


O-6 Pilotii din fata au dreptul sa aleaga orice trasa intr-o curba, doar daca unul din oponenti nu are deja destul avans.


Last edited by luchian on Sun Oct 16, 2011 1:57 am; edited 5 times in total (Reason for editing : Update regulament Sezon IV)
avatar
luchian
Admin

Oras : Un pic peste tot
Posts : 3277
Join date : 2010-06-20
Age : 36

View user profile

Back to top Go down

07. Blue Flag

Post by luchian on Mon Jun 21, 2010 12:57 pm

L-1 Este o regula fundamentala a sporturilor cu motor si simulatoarelor de curse ca atunci cand un sofer primeste "Blue Flag", aceasta este pentru a-l anunta ca o masina mai rapida este pe cale de a-l depasi cu un tur.
L-2 Soferul mai rapid ce a ajuns cu o tura masina mai inceata, trebuie sa trateze situatia ca atunci cand depaseste un competitor normal - si sa nu presupuna ca soferul ajuns din urma trebuie sa se dea la o parte cu orice pret.
L-3 Soferul ajuns din urma trebuie sa lase soferul mai rapid sa treaca si/sau sa nu se impotriveasca depasirii, daca soferul mai rapid are destul avans/suprapunere. Fa-i loc soferului mai rapid doar cand consideri ca este sigur sa o faci. De exemplu, nu in apex-ul unei curbe..


Last edited by luchian on Sun Oct 16, 2011 1:58 am; edited 6 times in total (Reason for editing : Update regulament Sezon IV)
avatar
luchian
Admin

Oras : Un pic peste tot
Posts : 3277
Join date : 2010-06-20
Age : 36

View user profile

Back to top Go down

08. Contact

Post by luchian on Mon Jun 21, 2010 12:58 pm

CT-1 Chiar daca regulile de mai sus sunt mereu considerate, contactul intre masini ramane totusi o posibilitate.
CT-2 Daca un pilot a incalcat una din regulile de curse, si a rezultat un contact si/sau un avantaj in timp sau pozitii, acel pilot trebuie sa-si ceara scuze, si sa cedeze pozitia sa pilotului afectat. Daca acesta din urma nu mai poate continua, actiuni/sanctiuni corective vor fi aplicate de catre "Sfatul celor cumpatati" Very Happy
CT-3 Daca pilotul ce a incalcat una din regulile de curse este cel mai afectat in urma incidentului, el nu are dreptul sa pretinda nici un fel de compensare pentru eroarea facuta.
CT-4 Pilotii din spate trebuie sa anticipeze posibilitatea ca pilotii din fata pot avea zone de franare mai lungi, si ca pot face greseli. Pilotii din fata trebuie de asemenea sa conduca corespunzator, incercand sa ramana vigilenti la traficul din jur.
CT-5 Pilotul urmaritor are responsabilitatea de a nu intra in spatele masinii din fata. Pilotul din fata nu trebuie sa incerce sa te evite. Daca orice alta masura esueaza, pilotul urmaritor trebuie sa iasa in decor pentru a evita o astfel de coliziune.
CT-6 Franarea sau incetinirea fara motiv sunt strict interzise.


Last edited by luchian on Sun Oct 16, 2011 1:58 am; edited 5 times in total (Reason for editing : Update regulament Sezon IV)
avatar
luchian
Admin

Oras : Un pic peste tot
Posts : 3277
Join date : 2010-06-20
Age : 36

View user profile

Back to top Go down

09. Dupa un incident

Post by luchian on Mon Jun 21, 2010 1:01 pm

DI-1 Orice pilot ce revine pe circuit dupa un derapaj/accident/iesire in decor are responsabilitatea de a nu intra in ceilalti competitori - indiferent de pozitie sau situatie. Blocarea pe vibratoare este de asemenea privita ca un accident.
DI-2 Pilotii de pe circuit la viteza de cursa au intotdeauna prioritate fata de oricine revenind pe pista, chiar daca incidentul nu a fost din vina ta.
DI-3 Nu ai prioritate pana cand nu rulezi la viteza de cursa pe circuit.
DI-4 Intotdeauna folositi-va oglinzile, tastele/butoanele "de privit" (stanga, dreapta, spate) si mini-harta (daca e afisata) pentru a verifica/sti traficul adiacent. Neprocedand astfel este foarte periculos.
DI-5 Daca masina unui concurent este oprita pe circuit, datorita unui derapaj sau unei coliziuni, atunci acel pilot trebuie sa apese frana si sa nu se miste sub nicio forma. Aceasta va ajuta pe cei ce vin din spate sa gaseasca o trasa si sa depaseasca, pentru ca un obstacol in miscare este mult mai dificil de evitat si astfel va rezulta o coliziune.
DI-6 Pilotul oprit trebuie fie sa devina spectator (SHIFT+S) cat mai repede, sau daca e sigur sa faca asta, sa revina la viteza de cursa dupa ce ceilalti piloti au trecut.
DI-7 Daca masina celui avariat (sau ramas fara benzina) nu se mai poate deplasa, este interzisa impingerea acestuia pana la standuri.
DI-8 Daca masina unui concurent este avariata sever datorita unui contact sau datorita harware-ului propriu, este recomandat cu caldura ca el sa se retraga cat mai repede. Daca, totusi, pilotul incearca sa revina la PIT-uri pentru reparatii, el trebuie sa ramana in afara trasei ideale tot timpul, si sa conduca la o viteza redusa fiind in acelasi timp atent la traficul ce se apropie.
DI-9 O masina avariata revenind la PIT-uri nu are nici un fel de prioritate.


Last edited by luchian on Sun Oct 16, 2011 1:58 am; edited 11 times in total (Reason for editing : Update regulament Sezon IV)
avatar
luchian
Admin

Oras : Un pic peste tot
Posts : 3277
Join date : 2010-06-20
Age : 36

View user profile

Back to top Go down

10. PIT Stop

Post by luchian on Mon Jun 21, 2010 1:03 pm

P-1 Masinile de pe circuit au intotdeauna prioritate fata de oricare pilot ce intra sau iese din zona boxelor (Pitlane)
P-2 Pilotii trebuie sa respecte marcajele de iesire din zona boxelor.
P-3 Masinile de pe banda de mers a boxelor au prioritate fata de masinile ce intra/ies la/din pozitiile de PIT.
P-4 Cand parasesc pozitiile de PIT, pilotii trebuie sa intre imediat pe banda de mers a boxelor, mai putin cand exista masini ce vin din spate.


Last edited by luchian on Sun Oct 16, 2011 1:58 am; edited 7 times in total (Reason for editing : Update regulament Sezon IV)
avatar
luchian
Admin

Oras : Un pic peste tot
Posts : 3277
Join date : 2010-06-20
Age : 36

View user profile

Back to top Go down

11. Punctare si clasament

Post by luchian on Mon Jun 21, 2010 1:13 pm


PC-1 Formatul curselor si punctele acordate:
  • Calificari - 15 min (tur < 2 min) sau 30 min (tur ≥ 2 min); Poleposition = 3p, 2nd = 2p, 3rd = 1p
  • Quick Race - 15 min: 15p, 12p, 10p ,8p, 6p, 4p, 2p, 1p;
  • Main Race - 30 min: 20p, 15p, 12p, 10p, 8p, 6p, 4p, 2p, 1p;
  • Endurance Race - 1h - 1h30 - 2h: -
  • Fastest Lap = 1p (valabil in Quick, Main si Endurance) si se va acorda indiferent daca pilotul a terminat sau nu cursa.
PC-2 Grila de start pentru Quick Race va fi conform rezultatelor din Calificari, iar grila de start pentru Main Race va fi inversata doar pentru cei ce au terminat in puncte, in Quick Race.
PC-3 De-a lungul sezonului, vom avea 3 curse de anduranta: 1h, 1h30 si 2h. PIT-ul nu este obligatoriu.
PC-4 Neprezentarea la o etapa atrage de la sine descalificarea concurentului pentru acea cursa, si deci acesta nu va primi puncte.


Last edited by kitu_gudu on Mon Mar 26, 2012 11:12 am; edited 14 times in total (Reason for editing : Update regulament Sezon V)
avatar
luchian
Admin

Oras : Un pic peste tot
Posts : 3277
Join date : 2010-06-20
Age : 36

View user profile

Back to top Go down

12. Deconectare (involuntara)

Post by luchian on Sun Oct 16, 2011 12:13 am

D-1 Daca, datorita conexiunii, unul din concurenti pierde legatura cu serverul, de comun accord s-a stabilit ca I se vor acorda totusi niste puncte, ''de consolare'', astfel: Dupa terminarea cursei, si stabilirea clasamentului final, soferii deconectati (daca sunt mai multi) vor lua locurile ramase, in ordinea inversa deconectarii. Exemplul unei curse cu 5 piloti (A, B, C, D, E): Daca pilotul A s-a deconectat in turul 10, si pilotul B s-a deconectat in turul 14, iar restul au terminat cursa (in ordinea D, C, E), clasamentul general va fi: D, C, E, B, A;
D-2 Deconectarea pe timpul Calificarilor, permite totusi participarea in curse: daca pilotul a apucat sa faca un tur cronometrat, va lua start-ul in Quick Race de pe pozitia ce ii revine, daca nu, de pe ultimul loc (in cazul in care sunt mai multi in aceeasi situatie, ordinea va fi ordinea conectarii la server);
D-3 Deconectarea in Quick Race, permite participarea in Main Race, dar fara aplicarea regulii de inversare a grilei de start (va lua start-ul de pe ultima pozitie - sau in ordinea conectarii, daca mai multi se gasesc in aceeasi situatie);


Last edited by luchian on Sun Oct 16, 2011 1:58 am; edited 3 times in total (Reason for editing : Update regulament Sezon IV)

_________________
Not just a game.
avatar
luchian
Admin

Oras : Un pic peste tot
Posts : 3277
Join date : 2010-06-20
Age : 36

View user profile

Back to top Go down

13. Penalizari

Post by luchian on Sun Oct 16, 2011 1:47 am

PN-1 Daca se constata ca s-au comis abateri de la acest regulament, cel afectat poate depune o contestatie in sectiunea dedicata a fiecarui sezon. In urma contestatiei, Comisia de Analiza (cate 2 membri din fiecare echipa "mare" - RLR, GTS, etc.) va analiza accidentul si va stabili cine a gresit. Din aceasta comisie nu pot face parte pilotii implicati in accident.
Trebuie mentionat aici, ca din nou Fair-Play-ul este o conditie de baza pentru ca procedura sa functioneze si sa faca intradevar dreptate. Contam pe obiectivitatea fiecaruia dintre noi !
PN-2 Depunerea contestatiei este conditie obligatorie; in lipsa ei, dezbaterile cu privire la cine a gresit sau nu, vor fi considerate a fi nefondate;
PN-2 Depunerea contestatiei se va face in limita a 36h dupa terminarea cursei, iar votingul aferent va fi deschis pana joia urmatoare, ora 22h00;

PN-4 In functie de gravitate, penalizarile pot fi:
  • Provocare incident cu 1-2 pozitii pierdute de catre oponent: 10 sec
  • Provocare incident cu 3-5 pozitii pierdute de catre oponent: 20 sec
  • Provocare incident cu mai mult de 5 pozitii pierdute de catre oponent: 30 sec
  • Provocare incident dupa care oponentul trebuie sa faca un pit stop: 60 sec
  • Provocare incident dupa care oponentul trebuie sa-si incheie cursa: 90 sec
  • Provocare incident major intentionat descalificare pe respectiva cursa

PN-5 "Copilariile" (gen mi-am parcat masina de-a latul circuitului..) se vor finaliza, cel mai probabil, cu excluderea din liga.


Last edited by luchian on Mon Mar 19, 2012 9:06 am; edited 4 times in total (Reason for editing : Update regulament Sezon V)

_________________
Not just a game.
avatar
luchian
Admin

Oras : Un pic peste tot
Posts : 3277
Join date : 2010-06-20
Age : 36

View user profile

Back to top Go down

Re: Official Racing League Rule Book

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 :: General :: Regulament

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum